Sveiki visiem, mani sauc Frančesko Bošeti, man ir 18 gadi, un es apmeklēju Vičencas tehnisko institūtu Piovene, tehnisko vidusskolu, kurā galvenokārt studēju ekonomiku un komerciju, pievienojot trīs svešvalodas; Es izvēlējos angļu, spāņu un franču valodu. Šī gada sākumā es veicu apmaiņu ar Lionu, kas neizdevās :(. Neskatoties uz šo daļēji negatīvo pieredzi, mūsu franču valodas skolotāja mudināja mūs iestāties mūsu skolas piedāvātajā Erasmus+ programmā Neskatoties uz dažām šaubām, es reģistrējos mēnesi ilga prakse Nantē. Dažus mēnešus pēc manas reģistrācijas parādījās rezultāti, lai noskaidrotu, vai tiešām esmu ieguvusi stipendiju, un par pārsteigumu atklāju, ka esmu laimējusi kopā ar vienu no saviem kursabiedriem.Pēc ilgas virkne pēcskolas sanāksmju, kuru laikā tika aprakstīti noteikumi un kultūršoks, ko šī pieredze var radīt, pienāca izlidošanas diena, kā arī 2023. gada 24. maijā ar sabiedrisko transportu devāmies uz Venēcijas lidostu, lai būtu kā bez manis un mana klasesbiedra, no mūsu vidusskolas bija vēl seši cilvēki, kurus zinājām tikai pēc redzes, bet pēc dažām stundām jau bijām sākuši viens otru tuvāk iepazīt, atklājot, ka dažādi mācību ceļi, lai gan mācījāmies vienā skolā. Pēc vilciena un autobusa mēs ieradāmies Venēcijā, kur ieraudzījām vēl vienu meiteņu grupu, kas būs daļa no mūsu grupas, bet mēs to vēl nezinājām. Pēc dažu stundu gaidīšanas devāmies uz Nantes pusi, kur ieradāmies vakara virzienā. Kad bijām ieradušies franču valodas skolotājas pavadībā, sapratām, ka grupa, ko bijām redzējuši iepriekš, patiešām ir daļa no mūsu pašu projekta. Jau izbraucot no Nantes lidostas, pirmo reizi satikām pasniedzējus, ar kuriem bijām tikušies tikai virtuāli, bet ar kuriem sazinājāmies caur Whatsapp grupu. Viņi mums arī iedeva biļetes uz maija pēdējām dienām un abonēšanas karti uz jūnija mēnesi. Es biju lūgusi būt vienā viesģimenē ar savu partneri, un lūgums tika apstiprināts, tāpēc mēs tikāmies ar viesvecākiem, kuri gatavojās mūs izmitināt. Sākumā bijām nedaudz nobijušies, jo viņi zināja tikai franču valodu, bet, tiklīdz bijām mājās, sapratām, ka esam nonākuši pie brīnišķīgas viesģimenes. Māja ir iekārtota tā, lai sniegtu mums labu neatkarības līmeni, jo mums ir stāvs ar nelielu vannas istabu, un viņi mums iedeva divas mājas atslēgas, lai mūs netraucētu mūsu atsauksmes. Nākamajā dienā pēc mūsu ierašanās aģentūras International Horizons dalībnieki aprādīja mums visu Nantes pilsētu, lai mēs to varētu iepazīt. Ekskursija ilga aptuveni septiņas stundas, kuras laikā atklājām pilsētas slavenākās vietas. Šīs vizītes beigās mēs izmantojām iespēju paēst saldējumu ar saviem jaunajiem pavadoņiem, un tad nolēmām nākamajā dienā doties uz pludmali. Atgriezušies mājās, lai arī pārguruši, saorganizējāmies piektdienai. Nākamajā rītā ar ļoti lētu vilcienu braucām uz La Baule, kur ir skaista pludmale ar skatu uz Atlantijas okeānu. Pēc garas dienas saulē un vējā, mēs atnācām mājās, saprotot, ka esam apdeguši saulē. Patiesībā nākamajā dienā mēs atpūtāmies, jo bijām dabūjuši saules dūrienu. Bet vakarā mēs ar visiem devāmies iedzert, jo bija ieradusies otrā skola no Kuneo Pjemontā. Šajā grupā bija arī kāds vācu students, kurš jau kādu laiku bija Nantē un bija kļuvis par istabas biedru kādam studentam no Pjemontas. Šī jaunā skolēnu grupa, atšķirībā no mums, skolā nemācās franču valodu un tikai pirms ierašanās šeit apguva intensīvu angļu valodas kursu. Mēs bijām pārsteigti arī par to, ka viņi izveidoja skolu ļoti atšķirīgu no mūsējās, kas lika mums saprast, ka šī pieredze patiešām ir piemērota ikvienam. Nākamajā dienā mēs rīkojām spēļu dienu parkā, kur skolēni tika sadalīti dažādās komandās, lai noteiktu iespējamo uzvarētāju. Papildus šīm spēlēm ir pievienota vēl viena, kurā jums ir jāliek citiem cilvēkiem veikt sarežģītas lietas, kuras tiks novērstas, ja viņi neredzēs joku, kurš izslēdz visvairāk cilvēku, laimē kuponu, lai dotos uz restorānu. Otrdien sākām strādāt, un es biju nedaudz nobijies no priekšā esošajiem uzdevumiem. Mana prakse notika DIY veikalā, kas pārdod dārzkopības, kopšanas un DIY preces. Ierodoties darbā, uzreiz jutos neērti, jo neviens nezināja, ka nākšu, un darbinieki, lai arī bija draudzīgi, nezināja, ko es drīkstu vai nevaru DARĪT. Kad ieradās nodaļas vadītājs, sapratu, ka viņš ir tas, kurš man sekos, taču drīz pēc tam viņš par mani aizmirsa, atstājot mani klaiņot pa veikalu. Nākamajā dienā viņš mani aizveda, lai veiktu piegādi diezgan lielam privātam klientam, un, redzot, ka viņš neatbild uz domofonu, es ierosināju, ka iesaucu skaņas signālu, lai mēģinātu viņu pamanīt, bet viņš ņirgājās par mani un sāka dauzīt savu. 20 minūtes turēt roku uz stikla, vienlaikus zvērējot klientu. Tad es vēlreiz palūdzu pazvanīt, un šoreiz viņš teica jā, un klients ieradās pēc 30 sekundēm, atvainodamies, ka nav dzirdējis, jo bija pa telefonu. Pēc atgriešanās, redzot, ka nestrādāju veikalā, pajautāju, vai uzņēmumā ir arī biroja vietas un viņš atbildēja, ka jā un es iešu uz turieni pēc pusdienlaika, bet tas nenotika un nākamajā dienā daži darbinieki arī jautāja, kāpēc es esmu tur, nevis birojā, bet viņi nesaņēma atbildi, tāpēc es palūdzu mainīt praksi. Domāju, ka šī ne pārāk pozitīvā pieredze man tomēr noderēja. Nedēļas nogalē es un mans partneris nolēmām doties uz Lemānu, lai apmeklētu kvalifikāciju slavenajām izturības sacīkstēm, kurām bija jānotiek neilgi pēc tam. Man ļoti patika šī pieredze, jo esmu liels automašīnu fans un vienmēr sapņoju apmeklēt sacīkstes. Pirmdien pēc sacensībām es atgriezos tajā pašā darbā, gaidot, kad viņi man atradīs citu, taču tas pats nodaļas vadītājs, kurš man teica, ka man jādodas uz biroju strādāt, mani atlaida, jo nepieklājīgi pateicu, ka es nevaru vairs tur nepalikt, jo viņš bija pārpratis. Tāpēc es devos uz tuvējo atbalsta aģentūru un sāku tur strādāt. Darba vieta man uzreiz iepatikās, jo pat tad, kad tu strādā, starp visiem valda miers un rāmums, un jau no pirmās dienas paveiktie uzdevumi lika man saprast, ka pārmaiņas ir labākā izvēle, ko es varu izdarīt, lai gan man riebās, ka man bija jāpadodas, bet savā labā es jutu, ka šajā gadījumā maiņa būtu ļoti noderīga. Pašlaik beidzu savu praksi šajā aģentūrā (International Horizons) kopā ar fantastisku komandu, kas vienmēr liek jums justies mierā. Uzņēmums galvenokārt nodarbojas ar prakses iespējām ārzemēs studentiem no visas pasaules. Šeit savā mazajā mērogā jūtos novērtēts un, galvenais, manis veiktajiem uzdevumiem ir objektīva lietderība, kas man palīdz gan prasmju ziņā, gan personīgā līmenī, jo pēdējos gados mācības šeit šķiet reālas. sajūtu. Šajās dienās, piemēram, esmu nosūtījis e-pasta vēstules uzņēmumiem, aicinot uzņemt studentes, un viena no viņām ir pieņēmusi, kas liek man lepoties ar savu darbu. Turklāt es sāku saprast, kā strādā uzņēmums, kas daudz strādā ar ārvalstīm un kas lieliski atbilst manai mācību programmai (kuru es joprojām mācos). Turklāt es uzskatu, ka Nante ir ideāla pilsēta ārzemju studentam, jo ​​man gandrīz nekad nav bijis grūti sazināties ar cilvēkiem, kuri man šķita daudz atvērtāki nekā Itālijā, un man nekad nav bijis grūti pārvietoties. pilsēta, lai gan tā ir trīs reizes lielāka par pilsētu, kurā es dzīvoju. Tāpēc iesaku visiem, kam ir iespēja izmantot pieredzi ārzemēs, jo domāju, ka tas man māca un iemācīs vēl daudz ko citu. Nevilcinieties sazināties ar mumslai iegūtu informāciju par mūsu aģentūru, kas noteikti atradīs jums piemērotāko prakses vietu.